Vakre Mone min samarbeidspartner og venn :-)




Mone er en god venn jeg har kjent i flere år. I dag kom hun kjørende inn til Oslo for å få skjønnhetsbehandling av meg, samt se over et prosjekt hun skal utføre for meg 🙂  Dette er andre dag av ferien min og da kan man pusle litt uten å stresse. Har aldri tid til slike saker vanligvis, men venner må man stille opp for ikke sant? Jeg har kost meg i hele dag og ferie er en fantastisk oppfinnelse.

Mone på Pasta Basta med nye bryn, liner og lepper. Det er så hyggelig å gjøre noen happy…blir lykkelig av det selv 🙂



Mone her nypigmentert og som dere ser kan man kose seg på restaurant like etter en behandling. No problem 🙂 Det er en herlig temperatur i dag, men sola lar vente på seg. Deilig å sitte ute uansett. Nå har jeg satt en deilig gulrotkake i ovnen og håper på et vellykket resultat. Venter gjester i kveld og da er det godt med noe hjemmelaget!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg