Det blomstrer på Risvær :-)



Dette bildet kom tikkende inn på mobilen min tidlig i morges. Tulipaner i full blomst på Risvær i Lofoten. Fantastisk at det blomstrer så langt uti havet, når været har vært som det har vært i nord-norge til nå i år, men naturens undre går sin gang. Henning, Alexander og Terje er på Risvær nå for å snekre meg en platting jeg lenge har ønsket med. Stedet er fantastisk og jeg håper på masse sol i sommer når vi reiser dit i juli. Ferien er etterlengtet og nærmer seg dag for dag 🙂 den skal nytes og hele 6 uker har jeg satt av!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg