Lepper som en filmstjerne :-)

Jeg liker å kunne anbefale og få gjennomslag for hva som kler den enkelte, men de må selvsagt være enige. Denne damen kjenner jeg godt og det har gledet meg å kunne fylle på leppene hennes….i en ny farge. Disse leppene ble tatoverte for en del år tilbake og fargen har “nesten” forsvunnet! .



I dag fikk pigmenterte jeg leppene i fargen Fuchsia. Lekker og frisk farge som passer denne damens farger. Bildet er tatt like etter behandling og de ser derfor litt hovne ut, noe som går raskt ned etter kun kort tid.



Gleder meg til å se ferdig resultatet av fargen…hvordan pigmentene har festet seg. Hun skal ha to etterbehandlinger og jeg VET at de kommer til å bli lekre. Gleder meg allerede til å fylle på dem igjen slik at fargen kan stråle ekstra flott med litt ekstra gloss på!! Gloss fremhever fargepigmentene. Disse leppene skal glitre 🙂

SOL Permanent Makeup pigmenterer filmstjerne look

9 kommentarer

Siste innlegg