Hyggelig søndag med spill og familie!

 

I dag koste vi oss med å spille ipadyatzy hos Bagel&Juice. Jeg lurer bare på om jeg ikke skal investere i en ipad snart. Hendig å ta med seg og enkel i bruk. Dessuten holder terningene seg på bordet 😉


Nyyyydelig jordbær og mango smoothie. I morgen skal jeg drikke en blåbær og mango smoothie til lunsj. Kommende uke jobber jeg 4 dager hos Clinic81, som ligger i 2 etg. Kort vei ned til en hyggelig lunsjbar.



Jeg spanderte lunsj på jentene i dag og byens beste Bagel får du hos Bagel&Juice i Øvre slottsgt. Amanda klarte ikke å vente med å sette tennene i den før bildet ble tatt 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg