Elegante bryn er prikken over ièn!




I dag kom også denne kunden for sitt siste refill av bryn. Hun ønsker dem markerte, men i en elegant fasong. I dag var det bare litt småjusteringer og jeg lot nålen bare leke seg litt i huden for å få den siste lille touchen som hun ønsket.

Brynet sitter perfekt hvor det skal og helt etter kundens eget ønske. Disse brynene er mere kompakte pigmentert inn, men allikevel ser de ikke harde ut. 40-60% av fargen reduseres innen de ti første dager, men denne unge damen tåler farge og ønsker det også.

Mange lurer på om jeg blir lei av jobben min. Til det kan jeg bare svare at hver dag er en utfordring og jeg elsker hvert sekund av den 😉 Da skjønner dere at hele neste år allerede er planlagt med kurser, kundelister og seminarer, samt workshops i inn og utland. Jeg har en nyhet jeg kommer tilbake med i juni, da jeg starter med noe nytt og spennende som nok kommer til å glede mange!

10 kommentarer

Siste innlegg