Har du nappet brynene ihjel? Her er redningen :-)



Veldig mange har som denne kunden min, nappet brynene litt feil. Blir det gjort over lengre tid, ødelegger man hårveksten for alltid.

Permanent makeup er en fantastisk løsning, hvor man pigmenterer inn små tynne hårstrå som erstatter de naturlige. Fyldige bryn er ikke noe man bare går og drømmer om, det er en realitet som absolutt lar ser utføre 🙂




Bryn før pigmentering.





Bryn etter pigmentering. Kunden ønsket beholde “sine naturlige hår” i underkant, og kan med letthet nappe dem vekk om hun ønsker det!  Mulig hun ønsker fylle dem enda mere med permanent makeup, men det er noe jeg lar kundene bestemme selv. Jeg elsker slike enkle flotte løsninger og gleder meg over resultatet med dem 🙂

SOL PMU pigmenteter hårstrå i bryn

6 kommentarer
    1. OI! Det var skikkelig fint! : ) Kunne tenkt meg no alla sånn jeg også, evt tatovere, men må nok vente litt : ) Men må nok prioritere andre ting først : ) Men skikkelig fint var det : ) Ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg