Kaffe/frokost på vei til jobb?



For tiden starter Bettina og jeg morgenen med kaffe og frokost fra Waynes Coffee på Bislet (pilestredet). For 35 kr får du kaffe og deilig smørbrød med godt pålegg som du kan ta med deg når du drar til jobb. Kaffen drikker jeg på turen opp til Smestad og har varmet ekstra godt disse dagene med kjølig vårluft.

Har du enda ikke vært innom Waynes Coffe på Bislet, kan jeg tipse deg om at det er byens hyggeligste kaffebar. Nå har de også fått utemøbler og jeg gleder meg til det blir litt varmere i luften.

Fant også en facebookside på Waynes Coffee på  Bislet. Kult 🙂 og en anmeldelse på Vibb.no. Har du vært der hadde de sikkert satt pris på noen ord om stedet!

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg