SOL PMU tilbyr pmu/tattoo utstyr!

På grunn av stor etterspørsel etter kurs i permanent makeup har jeg satt av en uke i juni nå. Kun 1 ledig kursplass igjen om noen skulle være interessert i å lære et nytt og spennende yrke. Når det gjelder utstyr og farger fra amiea kan jeg tilby noe av det beste som finnes på markedet i dag, dermed får du en optimal start som garantert gir deg gode tilbakemeldinger fra kunder.



Maskinen jeg tilbyr oppfyller alle ønsker man måtte ha og ikke minst krav. Jobber du med pmu fra før og har en maskin du går med tanker på å bytte ut, eller ønsker teste vår modell fra amiea, send meg gjerne en mail: [email protected] Jeg tilbyr en dags gratis kurs ved kjøp av amiea`s Linelle Supreme.

SOL permanent makeup selger maskiner

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg