Sjekk Bettinas verk :-) ….!




Bettina har jobbet jevnt og trutt for meg siden hun startet 1. mars og har knapt hatt en frihelg (det har heller ikke jeg). Det har vært kurs og opplæring nonstop for henne. Jeg er streng når jeg ansetter noen som skal jobbe for meg og Bettina har virkelig gjort sitt beste for å bli GOD i pmu. Kundene mine blir tatt godt vare på og jeg legger lista høyt for å gi dem det beste av teknikker og behandlinger. Her oppdateres det jevnlig 🙂

Bryn før pigmentering av hårstrå med “slope” nålen. Slopenåler er desidert favoritten min når det gjelder behandling av bryn og håper Bettina får samme “kick” av den.



Bryn etter pigmentering av “hårstrå”. Som dere ser hadde modellen lite og sparsomt med hår fra før. Det er best å starte forsiktig, men regner med hun er som 95% av kundene mine når hun kommer tilbake for refill…..ALLE vil ha tykkere/fyldigere bryn når de ser hvor naturlig det kan gjøres!

Jeg kan anbefale dere Bettina på det varmeste. Hun er nærmest fullbooket før sommeren. Bettina når dere på mail: [email protected] eller mobil: 90988873

SOL elsker slope nåler

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg