Grønt gress til frokost? …ja takk :-)

Er Majorstuen helsekost enda åpent når jeg drar hjem fra jobb, svinger jeg ofte innom Bente for å se på nyheter. I går kjøpte jeg min favorittsnop “organisk lakris”, samt Beta Karoten. Den har kommet tilbake igjen med forsterket effekt. Kan ikke skryte av at jeg er så altfor mye ute, da jobben tar all tid, så da må jeg gi melaninet en ekstra boost. Nå er det mange andre bra saker i produktet i tillegg, så jeg føler jeg får litt ekstra påfyll før våren.

Lakrisen dere bare MÅ smake 🙂

Ikke bare fikk jeg smake grønt gress og urter i skjønn forening, jeg kjøpte sannelig en hel boks av det næringsrike pulveret. Morgen og kveld skal jeg innta denne trylledrikken fremover. Hva dette er skal jeg skrive mere om siden…da den kloke boken jeg holder i hånden ligger på kjøkkenbordet hjemme. Men gresset er dyrket i vulkanjord 🙂 og smaken og lukten er som gress 🙂 man kan si det er en smak av sommer!

8 kommentarer

Siste innlegg