Dette har fått meg på bena på rekordtid….!!

Jeg har ikke vært i form i det siste og derfor lite blogging. Ble hardt rammet av influensa etter at jeg kom hjem fra Stockholm forrige helg. Når kundelistene mine er lengre enn dere kan forestille dere, så er det godt å ha gode venner med gode råd, samt overdose av alt man kommer over i butikker, apotek etc. Jeg kan ikke huske sist jeg var syk, men det må være over 10 år siden. Det har gått i halstabletter, annet heksebrygg, samt denne gode boken. Vil dere ha uhygge og spenning er “Kuren” av Mo Hayder å anbefale. En av de beste bøkene jeg har lest. Det sies at bøkene som har kommet ut etter denne er enda bedre. Gud hjelpe meg sier jeg bare…. 🙂

Ingefærrot har vært et uvurderlig tilskudd og en deilig bakteriedreper i hals og bryst! Jeg koker en hel rot og lar den trekke i vann…leeeeeeenge. Så trekker jeg litt sitronte i ingefærvannet og heller det over i et krus, sammen med ingefærskivene. Det skal rive og brenne i hals og bryst når det drikkes. Dette har gjort underverker for min del og føles riktig godt 🙂

Tina var innom meg med et kanontilskudd, som har gitt meg nytt liv på to dager 🙂 he he. Det kan ikke beskrives hvor takknemlig jeg er for mirakelkuren som har reddet kundene mine for abestilling og lang ventetid. Regner med jeg er på jobb i morgen om det ikke skulle komme noe i veien! Nok er nok og jeg kjenner at 5 dager med influensa virkelig er nok. Har et sterkt immunforsvar og savner i tillegg jobben min. Er ikke 100% frisk enda, men bra nok for å komme meg ut av sofaen, så får morgendagen vise hvordan formen er! Krysser fingrene 🙂

Må til slutt tilføye at når man er selvstendig næringsdrivende, har man ikke tid til å kjenne etter om man er syk. Dermed er sykdom og sykemeldinger et fremmedord i min hverdag. Når man pluteselig blir syk, kommer det som et sjokk og jeg merker godt at jeg må slappe av til kreftene er på plass…om man vil eller ei. Godt vi er skapt slik. 🙂

PS! Tina og Frithjof er i Se&Hør denne uken da de venter en liten babygutt sammen. Jeg blir så rørt av babyer hele tiden og tenker på min egen lillegutt i Mosjøen som venter besøk av bestemoren sin nå i mars 🙂 Kan nesten ikke vente med å reise hjem. Disse to tassene blir sikkert venner og lekekamerater, da jeg kommer til å låne Tinas av og til 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg