Ønsket om nye bryn er oppfylt for lang tid fremover!

Sandra Edlund har dere fått lese en del om denne uken. Hun er min samarbeidspartner nr.2 som skal jobbe og markedsføre SOL permanent makeup i Sverige.  

Før jeg reiste tilbake til Oslo i gåt, ønsket hun seg “nye” bryn, noe jeg fikk tid til, siden flyet mitt gikk sent!

PS! Sandra hadde en eyeliner fra før, som jeg gjorde i Gøteborg i januar. Den fikk hun refill av Anneli på dette kurset. På bildet ser du hvor godt den vises og fremhever øyefargen. Eyeliner kun øvre vippekant!

Sandras resultat med “nypigmenterte” bryn. Her har jeg formet og ryddet opp, samt gitt henne mere farge på tilværelsen. Sandra er ganske lys, så “før” bildet over, lyver litt, da brynene ikke vises så godt i vanlig normalt lys!

Bryn før behandling med permanent makeup.

Bryn etter behandling med permanent makeup.

Da er Sandra klar for Sverige med nye bryn, påfyll på eyelineren og med en ny utdannelse som “Linergist”. Det er bare å booke time hos Sandra da hun gjorde en meget god jobb og kommer til å markedsføre meg med kurs og workshop i fremtiden.

Sandra har også en egen bedriftside på facebook. Er du fra Sverige så meld deg inn HER

6 kommentarer

Siste innlegg