Billig i Sverige gitt :-)

Man må ha varm lunsj om man er svensk. I dag spanderte jeg suppe på jentene…men hvilke rimelige priser det er i Sverige. Jeg handler middager/lunsjer for rundt 200 kroner til 4 personer, det er noe jentene gliser bredt av når jeg nesten ikke tror det er mulig 🙂 mat er billig i Sverige gitt!! I dag tok vi lunsjen på Ellipse Klinikken, men ellers er vi ute og trekker litt frisk luft om vi rekker det. Det er travelt med kurs, men jeg elsker det! Stockholm er en fantastisk vakker by og jeg begynner bli litt kjent i visse områder nå. Koselig rett og slett.

I morgen er det en ny og interessant dag, med nye modeller på lepper og eyeliner. Kanskje dere vil se litt resultater? Natta fra meg nå…må være uthvilt!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg