Verdens beste unger!

I dag fikk jeg et vakkert kort og en god klem fra sønnen min Alexander som for øyeblikket bor hos oss i Oslo! Tlf fra nord fra ungene mine har jeg også fått med varme tanker, ord og lykkeønskninger. Hva gleder en mamma mere enn det? 🙂 Jeg har vært heldig med barna mine som er så omtenksomme. I tillegg har de et utrolig flott samhold seg imellom, noe som jeg setter stor pris på.

Nå står jeg på farten for å tilbringe en hel uke i Stockholm, hvor jeg skal kurse nye elever i permanent makeup! Har jobbet med det nye kurskompendiet, som jeg er temmelig stolt av og har med et rykende ferskt eksemplar til de nye elevene der. Jeg har ikke ligget på latsiden i det siste og håper mange får glede av arbeidet mitt fremover! Helgen har vært travel og gått med til å innrede det nye “undervisningsrommet” hvor også Bettina (den nye lærlingen min) skal jobbe fra! Det blir deilig med større plass, ikke bare for meg og Bettina, men også for elevene mine. Ellipse Klinikken ligger sentralt til og passer meg perfekt som base med det jeg arbeider med!

Ønsker alle landets mødre en fantastisk morsdag.  Stor klem fra meg 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg