Kristines første dag som frisørlærling :-)

Kristine havnet til slutt hos La Bionda i Hegdehaugsveien 36 som frisørlærling. I dag var hennes første arbeidsdag og jeg hennes første kunde. Vask, med alt det innebærer, hodebunnsmassasje og styling var det jeg fikk utført og Kristine fikk masse skryt av opplæringsansvarlig. Må si jeg lærte mye om mitt eget hår i tillegg 🙂 ikke minst på “føn” fronten.

Salongen hvor Kristine jobber er en av Oslos flotteste, meget trendy og lekker. Ligger flott til, et steinkast fra Bogstadveien og jeg går dit på ca. 5 min fra hvor jeg bor.

Resultatet! Er kjempefornøyd. Vet hvem som skal få style håret mitt til sommeren da søsteren min skal gifte seg!
I år 2012 skal jeg sette av 2 fredager pr mnd for egenpleie. Det er luxus med fridager, men ærlig talt bør man unne seg noen om man jobber mye og ikke minst har så lange dager på jobb…snakker om meg selv 🙂 arbeidsnarkoman de Lux!!  

Jeg ble stylet med produkter fra Bumble and bumble. Produktfreak som jeg er føler jeg når noe stemmer overens med de tynne hårstråene mine. Enda en spennende serie å teste ut! Leser du Kristine Bjerknesli`s blogg finner du mange spennende stylingtips og hårmoter!

I morgen skal jeg til Tønsberg for å jobber for Ellipse Klinikken. 2 travle dager i en herlig klinikk. Dagen i dag var passe god start på resten av uka 🙂

5 kommentarer

Siste innlegg