Ny hverdag med nytt lys!!

Forrige uke kjøpte jeg meg ny arbeidslampe hos Solguden i Molde. Gjett om jeg har fått en ny hverdag. Lampen er et mirakel. Dagslyspære, stort glass i slimutgave og ikke minst “vribar”…jeg stiller den inn uansett vinkel. Skikkelig flott leddlampe jeg kan anbefale alle som trenger godt lys med lupe å kjøpe seg. Jeg er perfeksjonist og må ha med de minste detaljer. Lampen er uvurderlig 🙂 Har fått en enklere hverdag. Her har jeg pigmentert ferdig bryn og kan sjekke arbeidet nøye før jeg slipper henne ut døra!

Kikk nærmere på SOLGUDEN AS nettbutikk HER

 

3 kommentarer
    1. Må bare si det DIGGER bloggen din, jeg leser bloggen din hver dag. Lykke til videre, skal forsette og lese bloggen din. Ta en titt på min blogg? <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg