Jeg elsker John Masters, dere skjønner hvorfor :-)

John Masters er den beste hårshampooen, eller rett og slett hårserien  jeg vasker/pleier håret mitt med for tiden. Det er en økologisk serie som gir håret mitt det jeg har savnet ved andre serier. Fukt og spenst uten å virke tungt. I morges renset jeg håret med John Masters”herbal cider” .

Denne unike hår-rensen, som er en blanding av urter og økologisk eplecidereddik – bløtgjør håret og neutraliserer hodedbundens pH, samtidig med at den forhindrer opphopningen av avfallsstoffer i håret. Perfekt for å forsegle nyfarget hår!

Hvordan bruker du denne?

Brukes etter shampoo men før balsam. 1 lokk oppløses i et glass vann og fordeles i håret.
La virke 1-3 minutter. Skyll grundig.

Salongtips: Benytt den like etter fargebehandling for å innkapsle pigmentet.
God til alle hårtyper som den ukentlige gjenoppliving til håret.
Passer for alle hårtyper.

Dette var dagens tips 🙂 Skjønner ikke hvorfor ikke alle frisørsalonger har denne inne. Den hadde blitt en STOR konkurrent til alle andre merker,. Dere får den iallefall hos Karljohans Hudpleie og kan også bestilles via nettbutikken HER

John Masters største fan er SOL permanent makeup

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg