Resultat med “fettforbrennermaskinen” …lovende :-)

Jeg begynte på et innlegg i går, som dere kan klikke dere inn på HER, hvor dere kan lese hvorfor jeg tester ut “fettsmeltemaskinen” hos Ellipse klinikken! På bildet over står Marianne og taster inn div. data for meg 🙂

Her kan dere se resultatet etter behandlingen kun av høyre hofteparti. Hadde ikke trodd dette om jeg ikke sett resultatet med egne øyne.

Her er resultatet etter begge sidene av hoftepartiet 🙂 Jeg er superfornøyd og det etter bare  en gang. Nå er det ikke slik at alle har like god virkning etter kun en behandling som meg. Det er individuelt fra person til person. At maskinen funker er jeg et levende bevis på 🙂

PS! Må bare tilføye at behandlingen var deilig. Massasje med til dels kraftig varme er luxus for meg. I tillegg kom lymfedrenasje. Hele behandlingen tok litt over 60 min. Hvor mange cm jeg har gått inn skal jeg komme tilbake til senere, da jeg skal ha noen behandlinger til. Ble anbefalt å drikke mye vann og unngå karbohydrater etter behandlingen for best effekt!!

Ellipse Klinikken står for denne unike metoden. Føler jeg fikk en god start på året 🙂 Ellipse Klinikken er de eneste i landet som bruker denne type maskin og de har testet den ut lenge før de kjøpte den inn. Betryggende.

13 kommentarer

Siste innlegg