Min norske favorittartist kan dere se her :-)

Foto: Line Dybwad-Olsen

Dere som leser bloggen min fast, kan ikke ungått å se hvem som ligger mitt hjerte nært av norske artister. Unni Wilhelmsen har musikken og ikke minst tekstene som har fulgt meg i tykt og tynt opp gjennom årene! Unni Wilhelmsen har sin egen facebookgruppe hvor de siste nyheter når fansen, lenge før de promoteres på andre måter og det lønner seg absolutt å være medlem av den 🙂

Unni Wilhelmsen har nylig oppdatert websiden sin og myspace, med nyheter og låter. Noe å klikke seg inn på om det skulle bli litt tid til overs i jula!

Den nye skiva “7” ser dere anmeldelsene av på bildet over, så er ikke alle julegaver i boks enda har dere fått et tips fra meg 🙂 

Ha en strålende lillejulaften og kos dere!!

Mvh Sola i nord!

3 kommentarer

Siste innlegg