Grer du håret ditt riktig?

Jeg grer håret mitt når det er vått og har fått høre at det er galt 🙂 I dag kom jeg over denne art. på nettet fra DET NYE som forteller deg hva som er bra for ditt hår. Jeg har iallefall gredd håret mitt slik jeg har følt det skal gres, vått og med kur/balsam i (leave in). HER kan du lese hele artikkelen fra DET NYE og få gode tips for din hårtype.

PS! Var hos frisøren min i dag for litt julepleie og gjett om jeg er fornøyd. Dama som klipper meg har verdens beste massasjefingre og er verdt hver en krone bare i hodebunnsmassasje. Siden jeg selv er hud(aromaterapeut er jeg ekstra bortskjemt og vet å sette pris på en GOD jobb. Rebecca hos Olimb&Co i Prinsensgt 22 er unik på sitt felt. Det å gi kunden en følelse av velvære er ikke noe man opplever for ofte. Gleder meg allerede til neste besøk i januar for klipp og farging + ekstra massasje som ekstra ønske. Det er dette jeg rekker i en travel hverdag selv og skal bli flinkere til å unne meg litt luxus 🙂

Er bare så fornøyd 🙂

8 kommentarer

Siste innlegg