Kan man bli av med røde bryn? …svaret får du her!

Denne damen hadde i dag bestilt seg time for permanent makeup av bryn. Hun hadde fått dette utført for 5 år siden og de hadde blitt sterkt røde i fargen. Dette er ikke noe uvanlig fenomen, men fargene er i dag så gode at det ikke skal være noe problem med å korrigere dette lengre. Det er bedre å få bukt med problemet, enn å tro at det forsvinner ganske raskt. Den røde fargen har en lei tendens til å sitte leeeeeeeenge i huden dessverre.

I dag fylte vi på med en farge som er spesialdesignet for å korrigere uønsket farge på bryn. Jeg blander gjerne farger sammen for å få det resultatet jeg ønsker. Hun skal til ytterligere to refill, så jeg må muligens justere fargetonene neste gang. Jeg må se hvordan fargene mine utvikler seg i de røde pigmentene som allerede ligger der fra før. Behandlingen i dag kommer til å hjelpe mye på, det er iallefall sikkert 🙂

Hun kommer til å få et naturligere resultat etter hvert. Vi er begge fornøyde med resultatet i dag uansett 🙂 Da kan du gå julen i møte med betydligere reduserte røde bryn!

GOD JUL til deg 🙂

PS! Glemte føye til at hun også tok siste refill av eyeliner øvre øyelokk i dag!

2 kommentarer
    1. Fint!
      Er det også mulig å få lysere bryn når de allerede er pigmentert ganske mørke? Blitt blondine og brynene virker litt harde til håret…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg