Her kan du stille spørsmål om hud!

Ellipse Klinikken lanserte i dag sin nye facebookside, hvor du personlig kan stille spørsmål om hud! Jeg får hver mnd. mail fra personer som stiller spørsmål om hudproblemer. Jeg er også utdannet hudterapeut, men synes det er en glede å heretter kunne henvise til Ellipse Klinikken`s side, hvor dere får svar fra proffesjonelle sykepleiere som KAN og JOBBER med hud hvereneste dag!

I tillegg har de sin egen julekallender hvor du kan vinne flotte premier frem mot jul. Klikk HER for å se fremgangsmåten! Lykke til 🙂

4 kommentarer
    1. Hei, jeg strever med kviser. Jeg har prøvd de fleste midler osv fra Apoteket, men tåler ikke dem.
      Jeg har ekstremt sensitiv hud, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå.
      Håper jeg kan få noen tips på hva som kan være lurt.
      Klem Hanna

    2. Jeg har fikk noen store innvendige kuler på haken de syns ikke. Men når de vokser så blir huden vledig tynn så sprekker det å ut kommer det bitte litt kvise puss å MASSE MASSE blo, når det er blødd ferdig så kommer det blå sorte flekker som ikke forsvinner. Hvet du hva dette kan være forne ? håper på du kan svare meg 🙂
      Veldig bra blogg du har. Så svarer du så utrolig fort, det er bra. Er ikke alle som gidder å svare en gang.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg