STOR konferanse i pmu/Spania

Her er bare et lite knippe av oss som deltok på konferansen avbildet, men meg i hvit jakke (nr 2 fra høyre). Mexico, Russland, Italia, England, Isralel, Tyskland selvsagt og flere andre land deltok. Interessant å høre hvert enkelt lands erfaringer og vitenskap om pmu. Jeg er iallefall veldig førnøyd med at amiea er min partner og at jeg i trygghet kan anbefale mine produkter og si at de er noe av det beste som er på markedet pr i dag!! Er stolt 😉

Har knyttet spennende og interessante kontakter verden over. Denne damen er doktor og gift med en annerkjent plastikkirurg fra Italia. Her holder hun foredrag om brynmoter oppgjennom tidene. Veldig interessant, da bryn er det jeg jobber aller mest med og som viser behovet for et permanent og nøyaktig resultat!

Vi hadde også en workshop hvor de viser brynteknikker etc. Har fått et hav med erfaringer og lover kunder og elever nye og spennende ting fremover.

Stor interesse. Sonja er en av amieas trainere og en dyktig dame. Hun kan bryn og jeg har lært mye av henne siden jeg kom inn i amieakonseptet!

Jeg trenger brynrefill selv og er man i bransjen blir man kresen. Tyske Sonja er damen som skal få legge en touch på mine neste år. Hun er min twinsister innen permanent makeup og jeg skal invitere henne til Norge neste år for å gjøre mine elever, både kommende og allerede eksisterende kjente med henne!! Hun har 20 års erfaring noe som er imponerende. Her er vi på vei ut for Tapas og middag med alle deltagere på konferansen.

3 kommentarer
    1. Ser ut som dere har hatt en riktig fin konferanse! 🙂
      Hva er det med Amiea-farger som er så bra? Er det naturlige, økologiske, ikke-testet-på-dyr, eller noe sånt? Hvis det er tilfelle er det helt klart et fremtidens merke. Tror folk er lei unaturlige produkter, og at dyr lider for vår skjønhet! :-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg