Pigmentert eyeliner i øvre vippekant. Sjekk resultatet :-)

Denne unge damen jobber selv med permanent makeup og har tatt kurs hos meg. I dag kom hun til meg for å få pigmentert inn en tynn eyeliner i øvre vippekant.

 

Jeg valgte ut en spennende farge for eyelineren, som vanligvis brukes for å pigmentere inn tynne hårstrå på bryn med. Fargen heter “Slate” og er en av de vakreste fargene for et naturlig resultat. Sjekk hvor det løfter blikket og vippene ser mye tettere og fyldigere ut!

Bor dere i området Askim kan dere sikkert stikke innom salongen Ine jobber ved for å se resultatet etter første behandling. Blir dere fristet kan dere trygt bestille en time hos henne på Lord&Lady tlf:  69884631, spør etter Ine.

6 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg har et par sporsmaal ang. permanent makeupa jeg haaper du kan svare meg paa. (ps. skriver litt rart, er for oyeblikket pa reise, og har ikke de tre siste bokstavene i det norske alfabetet pa tastaturet. Men haaper det gaar fint!)
      1) Jeg fikk tatovert eyeliner pa ovre vippekant for et par aar siden. Dette ble gjort i Norge. I ettertid ser jeg at fargen har rent utover og blitt en tykk, dus strek. Hvor lang tid varer en slik eyeliner? Jeg fikk refill en gang noen uker senere, og har ikke gjort det siden.
      2) Kan man komme til en kjapp konsultasjon hos deg? Hva koster det?
      Jeg har nemlig tatovert lipliner og denne er jeg veldig fornoyd med. (det var et annet sted enn overnevnte) Hun som tatoverte meg brukte Long time Liner og jeg tror de har litt andre farger enn de du bruker..?
      3) Hvordan blir man modell pa kursene dine? Maa man vise hele ansiktet paa bloggen din?
      Jeg er ganske mork i huden (indisk) og som de fleste morkhudede har jeg en underleppe som er mye mer rosa enn overleppen. Det kan bli litt vanskelig aa velge riktig farge, men regner med at du godkjenner for noe som helst blir tatovert:)
      Mange sporsmaal, haaper du har tid til aa svare 🙂
      Paa forhaand takk!

    2. Ai.:

      Eyelinere kan sitte livet ut, det kommer helt an på hvordan de er utført! Andre system har andre farger. Disse som jeg bruker er de beste jeg har jobbet med i karrieren min 🙂 vakre, safe og stabile. Jeg godkjenner selvsagt alle fargevalg før en jobb! Man må IKKE vise ansikt på bloggen min og alle godkjenner bilder før jeg legger ut. Ikke alle ønsker bli blogget og da gjør jeg det selvsagt heller ikke.

      Mvh Sol

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg