Lyst å lære deg å tatovere/legge permanent make-up?


For en tid siden var jeg i Bærumsavisa etter at jeg blogget elevene mine på nett. Permanent Makeup har kommet for å bli og har blitt et ettertarktet tilbud som behandling på markedet. Første kurs i PMU neste år er allerede fullbooket og jeg skal holde flere videregående kurs. Jobber du med permanent makeup, eller har lyst til å lære deg denne spennende behandlingsformen er det bare å ta kontakt med meg på mail: [email protected]

Jeg ikke bare lærer elevene mine å gjøre en god jobb, men er med å hjelpe dem med å markedsføre seg via bloggen min.

Mvh SOL Permanent Makeup

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg