Beste øyemaske, har prøvd den!!

Etter en lang dag på jobb hvor jeg kanskje bruker øynene mere enn andre for nøyaktige resultat, føler jeg meg mange ganger sliten og anstrengt rundt øynene. Fikk øye på denne mirakel øyemasken i hylla på Clinic81 og la den rundt øynene før jeg dro hjem i går. Lenge siden jeg har følt slik velvære med noe øyeprodukt før. Rikelig med fuktighet som umiddelbart glatter ut fine linjer etter kort tid. Jeg fjernet ikke masken før jeg la meg, men lot den ligge på over natten. Følte at øynene hadde fått spesialbehandling da jeg så meg i speilet neste morgen og kjøpte masken i dag umiddelbart! Dette må være den perfekte venninnejulegave, kan ikke annet enn å anbefale den varmt videre. Mathis Øyemaske skal være flott for irritert hud/sensitiv/eksem osv. da den virker beroligende på den tynne huden rundt øynene. Skader ikke å prøve 🙂

3 kommentarer
    1. Hei
      Dette hørtes ut som et vidunder produkt? Hvor lenge skal den egentlig sitte?
      Jeg er bare 25 år gammel og har litt linjer under øynene. Til daglig bruker jeg MD- moisture defense antioxidant.

    2. Beate:

      Jeg legger den før jeg legger meg 🙂 lar den virke over natten. Om vinteren kan du bruke den som øyekrem når det er kaldt ute. Fantastisk produkt.

    3. Har lyst å prøve den virkelig, men hvor får du kjøpt den? er det noe mulighet å få prøver av den først?
      er du enda fornøyd med den?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg