Brynpigmenteringer blir tykkere for hver behandling, sjekk disse mirakelbrynene!!

Ung flott jente kom for å få pigmentert brynene i en litt annen fasong, samt løftet! Slik tegner hun brynene daglig.

Naturlige bryn (uten make-up)

Resultat med permanent makeup. Bildet tatt like etter behandling!

Naturlig bryn. Disse er nappet ovenfra, noe som ikke anbefales. Brynene blir flate og virker trykkende på ansiktet!

Her har vi løftet brynene med permanent makeup. Som dere ser har de fått en flunkende ny fasong. Jeg antar ønsker hun dem tykkere neste gang, men når brynet fra før kun var en tynn tynn strek, er ikke fete bryn noe jeg utfører ved første behandling. Hun må venne seg til sitt nye speilbilde, selv om forandringene på dere lesere kan virke “små”, kan forandringen for henne virke “stor”.

Ny jente med “nye” bryn! Jeg elsker brynforandringer og det gjør klientene mine også 🙂 Gjett om jeg gleder meg til å se deg igjen!

Husk fargen reduseres med 40-60% innen de ti første dager. Fargen heter “Mocha”.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg