Fargene jeg bruker i permanent makeup!

Mange av dere lurer sikkert på hvilke farger jeg bruker i jobben min. Det er svært sjeldent jeg opplever spørsmål om farger og innhold men her har dere litt info om det skulle være av interesse! Jeg tilbyr deg kun det beste på markedet.

amiea derma safe-farger

  • naturlig vakre
  • farmasøytisk kvalitet
  • testet av DERMATEST® allergitester
  • produsert i Tyskland i henhold til strenge kvalitetsstandarder
  • uten kunstige fargestoffer, uten kunstige konserveringsstoffer, uten spor av giftige tungmetaller
  • ekstremt lag levetid
  • perfekt fargeflyt takket være nøye sammensetning av innholdsstoffer
  • ideell for de forseglede nålemodulene creatip
  • uten aromatiske aminer

Mere infor om systemet mitt finner dere på amieas link HER

Ønsker du kurs hos meg har jeg satt opp plan for neste år. Allerede nå er flere kurs booket, så det lønner seg å være tidlig ute.

MVH SOL PERMANENT MAKEUP

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg