Vakker kunst og julegave!

I dag tok vi turen innom Galleri Arctandria på Frogner. Denne gangen hadde de akvareller fra Kari Rindahl Eriksen fra Tromsø utstilt. De er utrolig vakre og friske i fargene og flere var allerede solgt. Anbefaler dere å stikke innom galleriet, har vært der flere ganger før.

Oscarsgate 54 har jeg allerede forelsket meg i. Lekker butikk hvor jeg har handlet en del til hus og brygge allerede. I dag endte jeg opp med to deilige langhårete Tibetanske lammeskinn og gave til lilleprinsen min. Ser bare frem mot juleferie og babykos nå. Oscarsgate 54 har egen facebookgruppe. PS! Her stiller de også ut kunst og noe kan du se inne på facebookgruppen. Spennende liten butikk/galleri hvor du får en hyggelig velkomst og god servicei!

5 kommentarer
    1. så utrolig fin blogg du har ! Liker måten du skriver på 🙂
      Jeg vil gjerne fortsette og lese bloggen din om du legger meg til som venn !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg