Lepper kan forstørres naturlig med tattoo, ikke bare med restylane!

Voksen dame ønsket leppepigmentering på kurset mitt utført av elev!

Fargen ble “Antique Rose” igjen. Bildet tatt like etter behandling med leppepigmentering.

Lepper før behandling. Hun ønsket dem litt forstørret noe som godt kan utføres. Med alderen blir leppene mattere i farge og konturene litt mere utydelig. Hvem ønsker seg vel ikke fargene tilbake? Med permanent makeup er ALT mulig 🙂

Her ser dere en mykere amorbue og fyldigere munn. Hun er litt hoven etter behandlingen, men dette går raskt ned etter kort tid.

Glem ikke at fargen reduseres med 40-60% innen de ti første dager, og JA det kommer etterbilder etterhvert 🙂

Her er elev Maja i sving med pigmenteringen av lepper. På dette kurset hadde jeg med min lærer fra da jeg utdannet meg som hudterapeut som hjelpelærer. Da jeg hadde flere elever og må ha GOD kontroll er det fantastisk med hjelp!! Takk til deg Anne Lise Sellæg. Topp du kunne stille opp. Anne Lise er også linergist.

6 kommentarer

Siste innlegg