Flere leppetattooèr utført av elever.

Modell Kjersti har stått på ventelisten som modell en god stund nå. I dag tok hun turen innom Ellipse Klinikken for å få utført leppepigmentering av elevene mine. Her er leppene naturell. Hun ønsket dem bare litt mere markerte i farge. Det snodige er at de fleste leppemodellene har valgt seg ut fargen “Antique Rose” som er en naturlig frisk leppefarge.

Kjersti etter pigmentering. Vakker jente med “litt” mere markerte lepper. Glem ikke at fargen blir 40-60% svakere innen de ti første dager.

Er jeg heldig sender kanskje Kjersti bilder av leppene sine til meg etter ti dager? 🙂

Elev og samarbeidspartner Anne fra Sverige i sving med “pennen” på Kjerstis lepper! Jobben hun utførte i dag var perfekt!! Legg merke til TOPPMODELLEN av en maskin på bordet bak. Maskinen min kan du lese om mere fra min norske/amieas nettside HER

10 kommentarer
    1. Kan du legge ut bilder av folk som tar eyeliner oppå øynelokket? Jeg har skikkelig lyst på det selv, men tørr virkelig ikke gjøre det.. huff, tenk om folk gjør noe feil på meg? Så ser jeg helt grusom ut i stedefor :-s

    2. Frida:

      Det er sikkert vanskelig å forstå at denne fargen også vil bli naturlig 🙂 hun ønsker bare litt mere markerte leppefarge og denne blir svakt, dus men vakker allikevel som ferdig resultat! Følger dere med får dere garantert henne igjen!

      Mvh Sol

    3. Hei Solvår
      Er kjempefornøyd med leppetatooeringen og har fått masse skryt for fargen. Skal sende bilde når det har gått 10 dager. Allerede har fargen begynt å bli lysere og det ser veldig fint ut, gleder meg til endelig resultat:) Må jo bare også nevne at Anne var flink og gjorde en veldig god jobb:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg