Mones lepper….sier ikke mere!! :-)

Mone er en supergod venninne og samarbeidspartner! I vår tok hun for første gang permanent makeup på lepper hos meg, noe hun ikke har angret en dag på. I dag kom hun for å planlegge et aldri så lite prosjekt jeg har satt henne for å gjøre for meg. Elever i permanent makeup kan bare glede seg. Måtte bare knipse et bilde av hennes vakre lepper før hun dro hjem igjen. Fargen er “Antique Rose”

Mones lepper zoomet inn 🙂 tydelig og naturlig leppekant, selv om hele leppene er fylt inn med farge. Hun har kun vært hos meg for to behandlinger og det er en mnd siden hun var hos meg sist! Enkelt å pynte seg litt når man kun trenger en blank gloss over for å fremheve fargen.

8 kommentarer
    1. Kan du ikke legge ut bilder av samme modellen i kronologisk rekkefølge,slik at vi kan få se resultatet rett etter behandling og det ferdige resultatet. Er så håpløst å lete seg gjennom hele bloggen for å finne samme person i et tidligere innlegg.

    2. Nina:

      Det tar mye tid å lage innlegg til dere lesere, og alt dette gjør jeg etter jobb og på fritiden min! Det har jeg nok ikke tid til da det er flere hundrede innlegg og bilder dessverre. Jeg tror ikke det er mange som bruker så MYE tid til å legge ut resultater og blogginnlegg etter arbeidstid som meg for at dere skal få se hva jeg og elevene gjør, så da får du bare lete litt i innleggene mine om det er noe du finner interessant! Jeg vil ha litt fritid også 🙂

      Mvh Sol

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg