Herlige søndag og Amanda! :-)

Ble vekket av mobilen og Amanda: Mamma kan du komme til Kielferga og møte meg der, passerer Elverum nå. Er det noe jeg elsker og savner så er det ungene mine. Amanda skulle med Kielferga og videre på klassetur Berlin og Praha, så det passet med en liten stopp for å hilse på. I november kommer hun for juleshopping….det kommer til å bli maraton deLux! Alex og Andreas har også planer, så kanskje dere kommer samtidig? Desember har jeg satt av langferie for familiekos i Mosjøen og i år blir den ekstra spesiell med enda et familiemedlem 🙂

Etterpå dro opp til Grefsenkollen for vafler og kaffe! Første gang jeg har vært inne der og er mektig imponert! Vakkert.

 

Kielferga kan skimtes fra utsikten. Ikke siste gang vi drar opp hit. Kongsgården fra eventyrene jeg husker som liten måtte se nøyaktig slik ut. Det som jeg oppdaget i dag er at de har fantastiske konserter herfra med flotte artister. Den som har ansvaret for websiden må skjerpe seg med oppdateringer, så dere som leser bloggen må bare følge med på Grefsenkollen sin web så kommer nok artistene opp. Så blandt annet at D`Sound var på lista.

4 kommentarer

Siste innlegg