Eyliner utført av elev!

Slik ser modellens eyeliner ut etter første behandling og etter fargen har blitt redusert med 40-60%! Da kan dere se hvor mye som egentlig forsvinner. I dag var det tid for 1 refill 🙂 Brynene fikk refill for 4 dager siden og dere kan se at overskudsfargen ikke har falt av!

Refill av eyeliner øvre vippekant! Sjekk hva det gør med øyet…

Øye før refillbehandling med permanent makeup.

Øye etter behandling med permanent makeup øvre vippekant 🙂 Brynene har fargen “Mocha” og eyelinerfargen er “Deep Black”.

Elev Tove Midtøy utførte behandlingen.

2 kommentarer
    1. Heisann! Det var en ting jeg tenkte jeg skulle spørre deg om, og nå har jeg endelig kommet på det. Har i flere år vært plaget med mørk hud i armhuler og i underlivet, vet du hva det kan være? Når jeg dusjer og tørker meg kan det bli veldig sårt, og huden flasser. Til tider kan det klø utrolig mye, kan det være noe med pigmentene mine?
      Mvh alnes89.blogg.no

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg