Kunst og innhøsting av appelsiner i stua!

Dagen jeg har ventet på har kommet. Innhøsting av appelsiner hjemme i stua mi er fantastisk 🙂

Tone Bjørkli stakk innom for en kaffe og fikk med seg et par appelsiner hjem som hun skulle teste ut i salaten sin! De smaker ikke surt…men søtt! De er kjempemodne og virkelig på tide å klippe noen appelsiner fra de tynne grenene!

PS! Tone er kunstner…en dyktig en også. Her kan du melde deg inn i Tone Bjørklis facebookgruppe og kikke på maleriene hennes og muligens kjøpe deg et også!

Sjekk disse flotte små appelsinene. at appelsintreet mitt trives i stua mi er det ingen tvil om. Flere små grønne appelsinbabyer er på vei og i tillegg har det begynt å blomstre igjen 🙂 Anbefaler dere på det sterkeste å gå til innkjøp av et appelsintre da det er dekorativt i vinduet og ikke minst spennende!

PS! Kan du ikke male treet mitt Tone? Lage en spennende greie utav det? 🙂

12 kommentarer
    1. Hvor har du kjøpt det fine treet ditt Sol? Gleder meg til å se deg igjen på kurset når jeg kommer lørdag. En fryd å være “pasient” for dine elever 🙂

    2. Anonym:

      Jeg kjøpte det på majorstua på den hjørne blomsterbutikken 🙂 Flott tre og enkelt å få til!! Kun litt kjærlig pleie 🙂

    3. Padledamen:

      Tror heller du må komme til Oslo og lage syltetøy! Ta fly…koster lite og hadde vært koselig!! Ta juleshoppingen her?

    4. Jeg ble visst anonym over. Skjønner ikke helt hvorfor navnet mitt ble borte… 😉 Sees lørdag! Kanskje får jeg kjøpt meg et tre jeg også, ti hi. Anne Kjersti

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg