Øyelokkoperasjon.

På bloggen min får dere se litt av hvert og i dag synes jeg disse bildene fortjener et innlegg!!

Når man blir eldre siger øyelokkene på mange av oss damer. Er det noe jeg vurderer selv så er det akkurat øyelokkoperasjon.  Mange av mine klienter har allerede fått utført dette og jeg spør og er interessert i hvor de har fått behandling. Resultatene lar ikke vente på seg og da jeg fikk se dette ble jeg virkelig imponert! Her ser jeg ikke mye til at et slikt inngrep har vært utført, noe av det beste jeg har sett av øyelokkoperasjoner og jeg ser mange i løpet av et år! Gjett om navn og nr på legen er notert!!

Klienten min fikk pigmentert eyeliner i dag.

Enda et bilde av de vakre øyelokkene som fikk operasjon ved nyttår!!

Jeg måtte bare innom dette innlegget i dag (12.07.11) for å fortelle at nå har jeg selv også fått utført øyelokkoperasjon hos Ranjit Kaur. Jeg er superfornøyd og HER kan dere lese innlegget mitt.

MVH SOL PMU

17 kommentarer
    1. sarah899:

      Ikke alle får gratis operasjon, da det må være medisinske årsaker for det. At det hemmer synet osv 🙂 men legen som skal opere vurderer.

    2. Jeg er også utrolig fornøyd med øyelokksoperasjon som jeg fikk ved Dr. Ranjit Kaur (kvinnelig indisk øyelege) på http://Stortingsklinikken.no Har nesten ikke oppleved så flott service som i denne relativt lille klinikken ved Stortinget. Jeg hadde henvisning fra fastlegen på at jeg hadde løs hud på øyelokket som tynget øyet. Husker jeg fikk time allerede etter 4-5 uker og det kostet noen hundrelapper (som jeg hadde sluppet om jeg hadde hatt frikort). Anbefales! :))

    3. Christina:

      Så hyggelig at du la igjen en kommentar om dette!! Har selv aldri hørt om klinikken før, så betryggende med tilbakemeldinger!

    4. Hva blir konsekvensen hvis en røyker og spiser voltaren og parasett før
      opperasjonen.
      eg

    5. inger:

      Jeg tror ikke det gjør noe, da de gir “beroligende” om man føler behov for det, men ville ikke røkt!! Men dette er uansett noe du må ta opp med legen som skal utføre dette på deg!

    6. Tilfellet noen lurer på om det bare var flaks for Sol at hun ble så fornøyd, så har også jeg fått tatt begge øyelokkene på Stortingsklinikken (det var selvsagt Dr. Kaur som fikke operere meg 🙂 og kan skrive under på at jeg ikke være mer fornøyd med resultatet!
      I resepsjonen har de en gjestebok som taler sitt tydelige språk…det er ikke helt tilfeldig at noen er flinkere enn andre 🙂 Anbefales på det varmeste til mine venninner og de som føler at de sitter på gjerdet og lurer…

    7. Jeg er “bare” 33 år, men har vurdert å få dette utført en gang i fremtiden, da jeg alltid har hatt tunge øyelokk (bruker derfor sjelden øyenskygge). Burde jeg vente til jeg blir eldre og det “siger” enda mere eller er det bare å kjøre på?

    8. Har nettopp blitt anbefalt denne damen på denne klinikken, men må ha henvisning fra fastlege, noe som sikkert ikke er helt enkelt. Hadde i utgangspunktet regnet med egentlig ta kostnaden selv, og få det gjort her i Drammen. Så nå er jeg betengt, siden det selvsagt er ønskelig og benytte en med mye positiv omtale:-) ganske frustrerende med tunge øyelokk klamme øyelokk:-((

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg