Kamuflasje av arr med tatovering!

Permanent Makeup har etterhvert blitt veldig populært noe jeg skjønner veldig godt! Man ser bra ut til enhver tid og man sparer tid på badet! Det mange ikke er helt klar over er at jeg jobber en del med "medisinsk tatovering". Jeg dekker over misfargede arr, kan være etter skjønnhetsoperasjoner, ulykker etc. Jeg gjør også en del brysttatoveringer. Det vil si at jeg tatoverer "området rundt/på brystvorten". Klienter som har tatt brystreduksjon/brystforstørring, fjernet bryst ved kreft osv. har arr og ønsker dette ser naturlig ut igjen. Jeg pynter da på brystet ved å tilføre/pigmentere de berørte områdene med farge! Fra amiea har jeg gode farger som jeg også kan blande for å oppnå et så tilfredstillende resultat som overhodet mulig.

Dette arbeidet gir meg uendelig mye tilbake som linergist!

SOL UTFØRER MEDISINSK PIGMENTERING

9 kommentarer
    1. Åh så bra da! Dette skal jeg skrive opp slik at den dagen jeg kanskje behøver det så tar jeg kontakt:) Du har ikke noe bilder å vise som eksempler?

    2. Hei SOL 🙂
      Hadde et spørsmål. Jeg har vært å fått pigmentert inn bryn. Har vært på 1 refill og skal vel ha nr 2. Poenget mitt er at det vises ikke at jeg har tatt bryn. Ergo: fargen sitter ikke i det hele tatt. Og hun bruker samme farge som du fra amiea :(( Skjer det ofte at fargen IKKE vil sette seg ?
      Klem.

    3. T. Angelica Svendsen:

      Nei 🙂 men hun kan være ny og da må teknikken inn!! Vet ikke hvem du har vært hos, men har mange elever som nettopp har tatt kurs. Ikke uvanlig da at man er “litt” for forsiktig.

      Mvh Sol

    4. T. Angelica Svendsen:

      Jeg vet ikke hvem dette er!! 10 bryntatoveringer om dagen klarer ikke jeg engang, så da må hun jammen jobbe raskt 🙂 Du får bare henvende deg til henne! Fargen fester seg alltid og har aldri hatt problemer.

    5. Hei, jeg lurer på om du har noen før/etter bilder av arr du har tatovert over? og hvordan blir slik tatovert hud når man får sol på den?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg