Metervis med lakris + fiskeolje!

I dag stakk jeg innom Bente som driver Helsekosten på Majorstua i "Vinkelgården" for å hilse på og handle litt! Hun har de beste "fiskeoljekapslene" fra laks som er å oppdrive, samt andre produkter i den nye serien fra NEWCHAPTER. Det dere derimot ser på bildet er ikke en farlig slange, men meter med fantastisk deilig økologisk lakris! Kjøpte likegodt flere meter til og jeg kan love dere dette er ekte saker! BØR smakes 🙂 nam nam!! Spiste opp en hel meter på veien hjem fra Majorstua til Bislet.

Bente foran det "nydelige" utvalget med fiskeoljer! Disse må dere bare lese litt om. Har allerede spist et glass…og føler forandring i ledd og muskler. Tuller ikke engang! Det er første gang i mitt liv at jeg har spist opp det jeg har kjøpt av vitaminer. Dette har jeg fått troen på.

Dette er hva jeg handlet i dag. Føler jeg har investert i helsen min og det var sannelig på tide! Kroppen trenger disse oljene om man ikke er flink til å spise mye fisk!

5 kommentarer
    1. jeg lurer bare en ting:jeg er 17 år,og har veldig skeiv og stygg kontur på leppene mine,etter jeg var liten da jeg hadde forferdelig masse munnsår,er det normalt og få gjort sånn permanent kontur rundt leppene av denne grunnen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg