Vinn deg perfekt nappede bryn!

Det er ikke ofte jeg markedsfører "forming og napp" av bryn, men det er også innenfor området mitt som jeg virkelig elsker! Nå kan du vinne perfekt nappede og formede bryn utført av meg med pinsett!

I USA kjøpte jeg en haug med nye pinsetter, da prisen bare er en vits! Dette er kun et lite utvalg av det jeg kom hjem med.

For å delta i konkurransen må du:

1. Poste bloggen min til profilen din på (facebook eller bloggen din) med innlegget av konkurransen!
2. Post linken din som beviser du har utført oppdraget, som kommentar under slik at jeg ser at du har utført dette!

Jeg trekker ut 3 heldige vinnere 🙂 som får fix ferdig designede bryn (napp) av meg! Jeg forbeholder meg retten til å blogge resultatet og bruke bildene!

Vinnerne blir trukket ut 1 juli.

Mvh Solvår Hegge
Permanent Makeup

40 kommentarer

Siste innlegg