Jeg gir bort en tatovert eyeliner!

Jeg gir bort en tatovert/pigmentert eyeliner  til en verdi av 3800,-

Dette er hva du må gjøre for å delta i konkurransen:

1. Inviter min. 50 venner på facebook inn til Permanent Makeupgruppen. Kopier konkurransen og legge ved invitasjonen. Skriv oppdrag utført på Permanent Makeup gruppas vegg, slik at jeg kan registrere deg.
2. Post dette blogginnlegget til profilen din på facebook.

Har du ikke facebook, så kopier denne konkurransen til bloggen din. Post lenken din som kommentar under dette innlegget slik at jeg ser at det er utført!

Konkurransen varer til 30 juni.

Du må være 18 år for å få utført permanent makeup. Er du under 18 år, kan du fortsatt delta, men gi bort gaven til en voksen person.

Jeg har mye å feire, så elsker gi bort gaver når jeg er i godt humør 🙂 noe jeg er ofte!!
Denne gangen feirer jeg at jeg har fått en flott samarbeidspartner i Sverige og at jeg skal til Usa for å besøke datteren min Amanda 5 juni. Blir litt jobb å gjøre "over there"., men mest kos! Bare å følge bloggen min så får dere nok se litt av det!

Ønsker dere en fantastisk 17 mai… 🙂

Mvh Sol Permanent Makeup

Blogglisten

Blogglisten
17 kommentarer

Siste innlegg