Mine vakre barn :-)

Endelig har den eldste datteren min Anniken og kjæresten hennes Christian kommet til Oslo på besøk. Her pakker hun opp julegaven fra Amanda, mens Christian ser på kallenderen vi fikk av Amanda til jul. Den inneholder bilder fra halve året i Usa. Flott julegave fylt av masse minner!

Dette bildet er fra Norsk Teknisk Museum i dag! Tok turen innom da jeg kun har lest om det fra før, og hadde lyst å se på alt det spennende det har å by på! Museet må være perfekt for barnefamilier spesielt da det er mye spennende for småtasser der! Etterpå dro vi på cafe for å spise kokkosboller på Sagene. Klin Kokkos har de deiligste bollene du kan tenke deg i forskjellige smaker. Tenkte aldri jeg skulle få nok av søtt, men disse er MEKTIGE!!!! 🙂

Jeg elsker familien min 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg