Den perfekte gave til en du elsker :-)

Måtte bare ut og ta bilde av disse nydelige blomstene som fryder mitt og mange andres øye på Smestad. At de står rett utenfor døren på Ellipse klinikken er jo bare "lekkert". Jeg tenkte jeg skulle kjøpe disse før jeg dro hjem fra jobb i dag, men glemte det. Utrolig!! Men i morgen er blomstene mine 🙂 Vet ikke helt hvilken sort dette er…vet dere?

Bøttevis med blomster….frister en blomsterelsker som meg 🙂 Hvilke synes dere er vakrest?

Sjekk Smestad Blomster HER og bestill en flott bukett. De har alltid friske flotte blomster og planter inne og er en mester i å dekorere!
Nå kan du også sende sjokolade sammen med blomstene! Sjekk ut HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg