Når noe går alvorlig galt. Kosmetisk kirurgi på sitt verste!!

PETE BURNS: Sangeren Pete Burns er kanskje et av Hollywoods mest skremmende tilfeller av «surgery gone wrong». I 2007 saksøkte sangeren kirurgen som opererte leppene hans for ti millioner kroner. Sjekk ut flere av Hollywood kjendisenes groteske inngrep fra art i SE HER akkurat  HER :-)

Dette er noe av det værste inngrepet jeg har sett av plastikkirurgi på lepper! Hvem har ansvaret når noe går så alvorlig galt som dette? Klient eller den som har utført inngrepet?

Det er et stort ansvar å jobbe med kosmetisk kirurgi…og da spesielt i ansiktet! Jeg jobber selv i bransjen hvor klientene mine får tatovert inn bryn, eyelinere og lepper! Mange lurer på om jeg noen gang har sagt nei til en klient pga spesielle ønsker. Til det kan jeg si ja. Men de aller fleste ønsker seg naturlige resultat heldigvis. Det er allikevel viktig at man viser hva man står for!

Hva synes dere om det å fikse på naturen? Kan man ikke eldes med stil lengre?

Mvh SOL PMU

9 kommentarer
    1. veldig skummelt. Jeg har endel holdninger til plastisk kirurgi, om det ikke er nødvendig for helse/sykdom såklart.. Jeg syns det ser forferdelig ut, og at de bare ser ut som skumle klovner. Syntes det er bedre å eldes med stil, det ser best ut.

    2. Yike! Det ble ikke fint:-S Jeg synes man skal eldres med verdighet, og ikke være så sykt opptatt av å holde seg plettfri. Det blir bare feil. Det at man eldres betyr ikke at man er stygg også

    3. Kroppen blir gammel uansett, og ved å sprøyte inn botox i panna så blir det bare til at rynkene legger seg rundt området, og hvor pent er det egentgli med rynker rundt en perfekt panne?
      La naturen gå sin gang mener jeg!
      Men la også folk få¨fikse kroppen sin dersom de måtte ønske det;)

    4. Rynkene kommer før eller siden,
      og som de fleste andre kvinner foretrekker jeg at de kommer siden, så bittelitt juks som litt farge på bryn, hår etc er ikke å dra det for langt, synes jeg
      Men det får da være måte på !!!!! Den dama ser bare skummel ut…
      Glem aldri hva et stort smil, boblende latter og tindrende glade øyne gjør med et ansikt!
      Tror et realt smil på den dama ville sett ut som en stivnet grimase…
      Grøss sier jeg bare…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg