Min nydelige Melodi Grand Prix modell!!

I går la jeg inn et innlegg av denne jenta, da jeg sponser henne i forbindelse med et uventet Grand Prix innslag. Legger inn en link slik at dere ser henne i et av hennes oppdrag! Søte blide Anne! Her ser dere  Anne  i aksjon. Er så stolte av disse jentene jeg får lov til å samarbeide med! Klem til deg 🙂 …og de dukker opp på de utroligste steder!

PS! Brynene skal jeg blogge når de er endelig ferdige! Har planer om å legge inn mørkere hårstrå … slik at de får to farger og dermed mere dybde  🙂

HER er innlegget fra i går! Anne med nypigmenterte bryn.

Ellipse Klinikken er stedet hvor jeg holder ALLE mine kurs, og hit kom også Anne for behandling av meg!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg