MY SUSHI heter DRONNING MAKI

Sent hjem betyr av og til at vi stikker innom et sted og kjøper noe delilig å spise. Etter kurset i går var jeg rimelig sulten, og stakk innom MY SUSHI på BISLETT (Pilestredet 55) og kjøpte delilige biter med tempura maki. Liker ikke, er et ord jeg valnligvis ALDRI bruker, men jeg har ikke fått sansen eller smaken på rå sushi! Fritert derimot….LOVE IT!!

Dronning Maki heter det som er på fatet til venstre… dere som ikke spiser vanlig sushi, test dette ut! Tror ikke dere blir skuffet! Dette smaker deilig!!

5 kommentarer
    1. har aldri smakt Sushi :O
      __________________________
      men jeg lurer på noe.
      Jeg har tenkt å ta permanent makeup på øyenbrynene, når jeg blir 18.
      For jeg har et arr over det ene øyenbrynet, som gjør at det vokser helt rart. så er det en stor åpning som det ikke vokser på. MIDT på øyenbrynet.
      kan man tattovere over et arr?

    2. har så lyst til å smake det! nå i det siste blogger mange om det og legger ut bilder, og dem nevner det i tv serier på tv, reklamerer for det på sider osv. sikler jeg asså :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg