Jeg sponser MELODI GRAND PRIX innslag!



Jepp, dere leste riktig! Denne nydelige jetna kan dere forvente å se i et uventet innslag på tvskjermen under GRAND PRIX! Jeg kunne ikke si nei til å sponse henne!
Skulle bare mangle at jeg ikke skulle hjelpe med siste hånd på verket 🙂 Dessuten kjenner jeg henne fra før da hun har vært modell for lepper på kursene mine! Tøff og sprek jente som i tillegg jobber som modell!

Hun var litt lei av å tegne brynene sine som ikke er helt like fra natures side. Dessuten har hun "overnappet" dem som så mange andre!

Her studerer hun fargekartet, og har allerede valgt ut en farge hun ønsker seg mens bedøvelsen virker!

Resultat like etter behandling! Har fått en passe "knekk" på dem, noe de fleste ønsker seg! Fargen "mocha" er det mange som ønsker seg når de ser fargekartet,  og som "nesten" like mange får pigmentert inn om den passer! Den kan se temmelig mørk ut med det samme, men reduseres med 40-60% innen de ti første dagene! For dere som ikke er vant med å se nytatoverte bryn, kan dette se mørkt og litt hardt ut! Men når overskudsfargen har falt av, ser resultatet forbausende naturlig ut! De aller fleste vil ha mørkere farge ved neste behandling, så da skjønner dere 🙂

PS! Ser dere tidligere innlegg denne uken, kan dere se henne med den nydelige leppefargen "fuhcia" som modell på leppekurs!!

Jobben utførte jeg hos Ellipse Klinikken på Smestad!

Mvh SOL Permanent Makeup

8 kommentarer

Siste innlegg