Vinneren av bryn konkurransen er:

Denne søte jenta vant bryn konkurransen min som var på facebook og her inne på bloggen min! Det er så hyggelig å gi bort bryn til en verdi av kr 4800,- til noen som så inderlig ønsker seg Permanent Makeup!
Tenk nå slipper du tegne bryn hver eneste dag! Siste gang med "bryn" i eget design 🙂

Før pigmentering….slik ser mange ut som kommer til meg! Men med litt brynhår har man et flott utgangspunkt!

Farger velges nøye ut…fargekart er spennende å kikke på!

Litt rød og hoven rundt brynene…men så er de også nypigmenterte og bildet er tatt like etter behandling! Ny jente med ny fasong og tenk deg det å stå opp hver morgen uten å måtte bruke tid på badet! Tusen takk til søte deg og håper du ble fornøyd! Brynene er forsiktig pigmentert inn…når noen får så totalt ny fasong, er jeg nøye med å gjøre arbeidet så diskre som mulig! Hun kan få dem tykkere, lengre, mørkere, høyere knekk osv neste gang hun kommer for refill… om hun ønsker det! Men jeg kan aldri gjøre dem omvendt om de har blitt pigmentert for tykke, mørke osv….

Her kan du lese bloggen til VINNEREN av bryn konkurransen og kikke på flere bilder!

8 kommentarer
    1. Utrolig hvor mye bryn har å si. Skulle ønske jeg fikk permanente bryn også, for jeg har ikke råd. Men jeg gruer meg til å sminke meg hver dag, bare pga bryna. 🙁 😛

    2. Det ble virkelig kjempe pent!
      Jeg har også selv store problemer med brynene, de er helt gjennomsiktige. Denne jenta er heldig som har litt synlighet iallfall, men jeg eier virkelig ingenting av det. Ser ut som en alien uten øyenbryn, haha! Jeg er så utrolig lei av å tegne øyenbrynene hver morgen, for det tar jo sin tid for å få de like osv.. Så jeg har lenge vurdert å farge de med sånn pakke man får kjøpt på kosmetikk butikker, men har sett mange resultater av det hos andre og det ser jo helt for jævlig ut hos de så jeg tørr egentlig ikke. Hva synes du jeg skal gjøre? Satse på permanent eller? Bor i Alta og jeg vet ikke om noen som er flinke til sånt her, så jeg må nok gjerne reise litt lenger ned i Norge for å få det til.. Hva anbefaler du?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg