Tønsberg har Norges flotteste klinikk!

I Tønsberg ligger den flotteste klinikken jeg har vært innom på lenge 🙂 Fikk skikkelig julestevning i dag, da jeg og Sissel la turen innom Ellipse klinikken !

Tove og Annette tok imot oss og viste meg rundt i de nydelige lokalene…skjønner godt de er stolte!

Lekrere venterom kan dere lete lenge etter…. smakfullt innredet som resten av klinikken!

Her står også alt du kan tenke deg av info om behandlingene de utfører. På Ellipse klinikkene rundt om i Norge får dere TOPP utdannet personell. Ønsker dere behandlinger ved Ellipse klinikkene, trenger dere ikke være engstelige. Disse jentene kurses kontinuerlig, og er oppdaterte på det aller siste og beste innen de medisinske behandlingene de utfører.

Her har dere Sissel,  Direktøren for Ellipse klinikkene! Flott dame som er vakker og dyktig!!  Ville bare ønske henne God Jul med dette bildet 🙂 og takk for turen!

PS! Fra 19 februar, kommer jeg til å jobbe enkelte dager med Permanent Makeup i Tønsberg. Ellipse klinikken er et nydelig sted jeg er sikker på jeg kommer til å trives ved fremover!

Det er bare å ringe for å booke dere time på tlf: 33 36 83 60  Klinikken ligger i Øvre Langgate 63
Kan være lurt å være tidlig ute, da jeg kun er en dag av gangen og listene pleier fylles raskt opp!

MVH SOL PERMANENT MAKEUP

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg