Brynene “mine” er populære! :-)

ellipse vakre bryn 030

Pågang er for tiden stor for å få pigmentert inn nye bryn. Bryn er en spennende og tidkrevende jobb, som krever stor nøyaktighet! Denne jenta ønsket seg fyldigere og tettere bryn med en pen fasong. Fargen valgte hun selv, men med min godkjenning 🙂

ellipse vakre bryn 036

Etter brynpigmentering med "hårpåtegnings teknikk!

ellipse vakre bryn 033

Små tynne hår blir pigmentert inn tett i tett.

ellipse vakre bryn 042

Litt fyldigere bryn enn hun har fra naturens side…men litt smaleren enn hun pleier tegne dem selv! Dette er resultatet etter første behandling. Fargen reduseres med 40-60% innen de ti første dager. Ønsker hun dem tykkere, kan hun få dette utført ved neste påfyll. Bryn koster kr 4500,- og inkluderer 2 gratis refill i prisen.

Mvh
Sol Permanent Makeup

8 kommentarer
    1. så flink du er!! 🙂 har nesten ikke farge i brynene mine selv, er omtrent usynlige.. men når jeg tegner på dem seg jeg gal ut..så jeg lar dem bare være 🙂

    2. Flink!
      Hahaha, jeg leste litt på bloggen din og la merke til at du har to barn som heter Andreas og Anniken! Jeg(17) heter Anniken og broren min heter Andreas(21)! Du har vel ikke tilfeldigvis en til datter som heter Anette? 😛

    3. det var veldig fint. Jeg sliter heldigvis ikke noe spesielt med brynene mine og det er bra for jeg orker ikke “passe” på dem hele tiden 😛

    4. Ti deg Maria
      Ja det kan se litt “kunstig/unaturlig” ut med det samme….men bare til overskuddsfargenfargen har falt av! I tillegg må du huske at brynene er zoomet helt inn for at dere skal få sett skikkelig på arbeidet mitt. På avstand ser de faktisk ganske flotte ut 🙂
      Sol

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg