Jul i huset i mørketia :-)

juletre 002

Ble hentet av Henning kl 07.00 i morges, etter å ha sittet på nattoget i 8 lange timer. Siste gang uten sove vogn!! Man er totalt stiv og støl etter å ha vridd seg i 1001 stillinger for å finne en sovsttilling i et sete som nesten ikke kan legges bakover! Kom hjem og stupte i seng…og sto opp til et badekar fylt med deilig varmt vann og badeskum. Jeg har et funn av en snill mann. I tillegg har han pakket og sendt esken med julegaver som skal til USA og minstejenta mi Amanda som går på skole der! Blir en merkelig jul i år uten henne….

Kjøpte disse små juletrærne i dag. De minner meg om julen og lukter likeså!

amanda jul henning 074

Her er han i gang med å pakke…… PS! Amanda. Regner med du kikker på bloggen min og ser at det ligger et par poser med juletrekuler oppi esken. De er av sjokolade og skal IKKE spises opp før jul, men henges på juletreet  🙂

amanda jul henning 075

Han har visst også lagt ved noen ekstra sjokolader…gjem dem til jul og del med familien din! 🙂 Du ligner på mammaen din Amanda, og jeg kjenner deg temmelig godt! Be Nancy ta vare på dem? Et godt tips…he he 🙂 Tror de kommer til å like Norsk Sjokolade.
PS! Det er mere oppi eska enn det du ser 🙂 Frakten kom på over 900 kr,-

amanda jul henning 040

Et bilde av Henning fra ferien vår i Jordan for 3 uker siden…..hva serverer man en slik snill mann til kaffen?

marsipan 002

Bamsemums og marsipanpølser er vel et flott tilbehør til kaffen på hjemmekontoret? 🙂

Sol

1 kommentar
    1. ja visst leser jeg bloggen din:) hehe. vi er twins når det kommer til godterier og sånt : -D hehe! blir en rar jul uten dere også!!! herre… men vi får skype på julaften, så føles det ikke så rart=) jeg kan jo lese opp pakker for dere gjennom skype:) hehe.. gleder meg sånn til dere kommer. Når dere har bestilt, tror jeg tiden kommer til å fly. Jeg er så glad for at dere har det bra:):)
      over 900??? åh, herre.. vakke lite=) hehe! da er den noen kilo… husk å få deg skype=) så kan vi skype kjempeofte. nå skal jeg snart på skolen igjen.. Er bare tre show igjen av The Scarlet Pimpernel… woho=)
      LOVEYOU!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg